1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) společnosti Recovery Studio Pegas s.r.o, se sídlem U Žebračky 3042/18a, Přerov I-Město, 750 02 Přerov, identifikační číslo: 21424063, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, spisová zn. C 59666
(dále jen „Společnost“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, za jakých Společnost poskytuje svým klientůmregenerační služby.

2. Společnost nabízí regenerační, rekondiční a masážní služby, přístrojovou regeneraci a doplňkové služeby v oblasti podpory regenerace a výkonu sportovců a veřejnosti (dále jen „Služby“), umístěné na internetové adrese www.lizio.cz, a to za podmínek stanovených právními předpisy a těmito VOP.

3. Klientem se rozumí fyzická osoba, která se prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.lizio.cz (dále jen „webová stránka“), rezervuje službu na sjednaný termín. Klient se zavazuje na tento sjednaný termín dostavit včas, nebo jej změnit, či zrušit. V případě, že tak neučiní, zavazuje se klient uhradit za podmínek stanovených v těchto VOP smluvní pokutu.

4. Klientem se rovněž rozumí fyzická osoba, která si sjedná termín telefonicky, osobně či e-mailem. Klient se zavazuje na tento sjednaný termín dostavit, včas jej změnit, či zrušit. Pokud tak neučiní, je povinen uhradit za podmínek stanovených v těchto VOP smluvní pokutu. Klient je v případě uzavření smlouvy o poskytování regeneračních služeb klientem Společnosti ve smyslu zákona obchodního zákona. Tato smlouva nemusí být písemná a klient ji se Společností uzavírá osobně či v doprovodu svého zákonného zástupce nebo opatrovníka smluvní vztah (dále jen „Klient“).

2/ Postup a podmínky poskytovaní služeb

1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

3/ Rezervace termínu přes webové stránky

1. Rezervace termínu Služeb probíhá přes rezervační formulář dostupný na webové stránce www.lizio.cz/rezervace.

2. Klient se zavazuje při rezervaci termínu na webové stránce uvádět správné a pravdivé údaje.

3. Zasláním objednávky přes rezervační systém Klient stvrzuje, že se seznámil s VOP, platným ceníkem a že s nimi souhlasí.

4. Aktuální výše rezervačního poplatku je uvedena na webových stránkách.

5. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na posouzení individuální rezervace Klienta (druh služby, posouzení zdravotního stavu, věk Klienta) požádat Klienta o další dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

6. Klient je povinen zrušit či změnit rezervovaný termín minimálně 48 hodin před sjednaným termínem a to telefonicky +420 602 600 912, osobně, nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@lizio.cz.

7. V případě, že se Klient v rezervovaném termínu dostaví na regenerační službu a tato regenerační služba se v rezervovaném termínu uskuteční, zaplacený rezervační poplatek bude Společností započten oproti konečné ceně Služby.

8. Zaplacený rezervační poplatek se vrací Klientovi v případě, že se Klient dostaví v rezervovaném termínu na regenerační službu, ale tato regenerační službu se v rezervovaném termínu neuskuteční z důvodů na straně Společnosti.

9. Dojde-li před sjednaným termínem ke skutečnosti, že Společnost je nucena zrušit závaznou rezervaci termínu poskytnutí regenerační služby, je povinna Klienta o tomto bezodkladně informovat a nabídnout mu nový termín. Nebude-li s Klientem sjednán nový termín, je Společnosti rovněž povinna vrátit Klientovi zaplacený rezervační poplatek.

10. Nedostaví-li se Klient v rezervovaném termínu na regenerační službu, ani tento termín řádně v souladu s VOP včas nezmění, event. nezruší, bude ze zaplaceného rezervačního poplatku uhrazena smluvní pokuta Společnosti. Nebyl-li Rezervační poplatek vyžadován, činí smluvní pokuta částku ve výši 1 000,- Kč.

4/ Zasílání obchodního sdělení a ukládání cookies

1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

5/ Práva a povinnosti obchodních stran

1. Společnost je povinna dodržovat zásady GDPR ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) související se zpracováním osobních údajů Klienta.

2. Společnost neručí za správnost jí provedené diagnostiky nebo správnost navrženého individuálního postupu při poskytnutí Služeb, pokud Klient/zákonný zástupce nebo opatrovník poruší své povinnosti, tj. zejména neposkytne Společnosti nezbytnou součinnost a nesdělí úplné a pravdivé informace pro relevantní posouzení jeho zdravotního stavu.

3. Před zahájením poskytování Služeb je Klient povinen Společnost ( specialistu) kompletně informovat o svém zdravotním stavu, tj. o všem, co je způsobilé ovlivnit poskytování Služeb Společností.

4. Před zahájením poskytnutí Služeb specialista srozumitelným způsobem v dostatečném rozsahu informuje Klienta o navrženém individuálním postupu při poskytnutí Služeb včetně jeho účinků, případných rizik a zdravotních kontraindikací, popřípadě alternativních možností poskytnutí Služeb. Dále Klient prohlašuje, že byl Společností před poskytnutím Služeb seznámen mimo jiné s VOP, ceníkem, informovanými souhlasy.

5. Klient se může vzdát práva na podání informace o zdravotním stavu, popřípadě může určit, které osobě má být podána.

6. Klient má právo znát jméno a příjmení specialisty a jiných odborných pracovníků přímo zúčastněných na poskytování Služeb.

7. Klient má právo reklamovat vady poskytovaných Služeb dle těchto VOP.

8. Společnost má právo kdykoli odmítnout poskytování Služeb Klientovi, a to i bez uvedení důvodů, zejména však z důvodu nevhodnosti daných Služeb ve vztahu ke zdravotnímu stavu Klienta a z důvodu kapacitních.

9. Společnost má právo pořizovat fotografie a audiovizuální záznamy průběhu poskytování Služeb, a to pro vedení interních záznamů dokumentace a pro možnost vyhodnocení, zda poskytované Služby přináší pozitivní výsledek. Tyto záznamy je Společnost oprávněna využít i pro vlastní účely, se souhlasem Klienta je oprávněna tyto záznamy zveřejnit.

10. Klient není oprávněn bez vědomí a výslovného souhlasu pořizovat nahrávky či jiné záznamy konzultací, provádění služen a dalších úkonů v provozovně Společnosti a dále není oprávněn veřejně prezentovat jakékoliv takové nahrávky či záznamy např. na internetu, sociálních sítích apod., nebude-li se Společností dohodnuto jinak. V případě porušení této povinnosti je Klient povinen Společnost zaplatit smluvní pokutu ve výši 20 000,- Kč splatnou v okamžiku vzniku povinnosti uhradit smluvní pokutu, tj. v den porušení.

6/ Ukončení smluvního vztahu a odstoupení od smlouvy

1. Klient má právo odstoupit od Smlouvy do 48 hodin před sjednaným termínem. Telefonicky na telefonním čísle +420 602 600 912, emailem na info@lizio.cz nebo osobně.

2. V případě, že k odstoupení Klienta nedojde minimálně 48 hodin před sjednaným termínem, je Společnost oprávněna požadovat zaplacení jednorázové smluvní pokuty ve výši Rezervačního poplatku. Nebyl-li Rezervační poplatek vyžadován, činí smluvní pokuta částku ve výši 1 000,- Kč. Smluvní pokuta je splatná ještě v den sjednaného termínu.

3. Společnost může od vymáhání storno poplatku ustoupit, jestliže Klient nečerpal Službu z důvodu neočekávaných událostí, zejména z důvodu úrazu, nemoci nebo jiné náhlé události znemožňující mu dostavit se k provedení Služby, je povinen toto sdělit neprodleně Společnosti

4. Společnost může odstoupit od smlouvy z důvodu nevhodnosti Služby pro zdravotní stav Klienta, nebo z kapacitních důvodů, přičemž nabídne Klientovi náhradní termín.

7/ platební podmínky

1. Cena služeb je stanovena dle platného ceníku na www.lizio.cz a je splatná po poskytnutí Služby, pokud není dohodnuto jinak.

2. Platba je možná hotově, platební kartou, případně dárkovým poukazem.

3. Dárkové poukazy jsou platné do data uvedeného na poukazu, standardně 6 měsíců od zakoupení.

8/Reklamace

1. Klient je povinen reklamovat Službu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od jejího poskytnutí.

2. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

3. V případě oprávněné reklamace má Klient právo na nápravu, slevu nebo opakování služby.

9/ Mimosoudní řešení

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.

2. Platformu pro online řešení sporů lze využít na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

10/ Závěrečné ustanovení

1. Společnost je oprávněna jednostranně měnit a doplňovat tyto VOP. Jestliže dojde k takové změně, bude nová verze VOP zveřejněna na webových stránkách s datem účinnosti provedené změny.

2. Klient souhlasí s tím, aby se smluvní vztah, jakožto i veškeré právní vztahy vzniklé na základě tohoto smluvního vztahu, mezi ním a Společností řídil právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a právními předpisy upravujícími poskytování zdravotních služeb.

3. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 9.07.2025 do odvolání a nahrazují veškeré předchozí VOP.